Holavedens blogg har flyttat

Gå till holaveden-blogg.se för er dagliga dos av oss. Glöm inte att uppdatera era bokmärken.
Vi grabbar i holaveden är morgonpigga. Varje inlägg är uppe 05:00 för då startar dagen. Själv jobbar jag inom fruktbranschen. Jönköpingsarbetarna ska ha sina bananer tidigt nu för tiden, så det gäller att kunna knåpa ihop ett inlägg när man är morgontrött. Eller så ställer man in en tid när inlägget ska publiceras dagen innan, det är oftast smartare så slipper man tänka på nått annat än att överleva när klockan ringer kl 05 på morgonen. 
 
¨Arbete främjar välgång och hälsa och förhindrar många tillfällen till synd¨ 

Nu jobbar jag visserliggen bara 80% så lite synd blir det ändå såklart. Dock försöker jag fylla ut resten av timmarna jag har ledigt med lite andra aktiviteter, så tro inte att jag syndar hela 20%. För er som inte gillar det där med att höja pulsen och bränna lite fett precis som jag, kommer här ett annat förslag på vad man kan göra med sin lediga tid;
 
 
 
 
Om ni mot alla odds inte blev sugna på att gå ner i garaget och praktisera deverse svetsmetoder som den gamle legendaren lär ut så ses vi på huskvarnaberget ikväll igen. Förslagsvis med skidor under fötterna. Ta med eget vatten. 
 
/aö