Holavedens blogg har flyttat

Gå till holaveden-blogg.se för er dagliga dos av oss. Glöm inte att uppdatera era bokmärken.

Lidingöpass i bakrus.

Publicerat i: Allmänt, Johan Lidingöloppet.
 
 
"Jag förstår inte vad det är med folk, de surfar hellre på internet än i verkligheten."
 
 
Citatet är ifrån helgen och uttalades av Ragge på tal om att windsurfing inte är så populärt längre.
Vi hade svensexa för Johansson.
Han kommer äkta sin maka nu på lördag och det kommer säkerligen få konsekvenser för söndagen precis som svensexan fick.
Precis som det bör va när det goda livet flödar fram.
Vi var på Drättinge gård och flög flygmaskin med Ragge vilket för min del var en gammal dröm som jag ville passa på att bocka av.
För Johansson som är både höjd och flygrädd blev det en upplevelse som inte skulle upplevas utav något annat skäl än just tvång och grupptryck.
 
Söndagen bjöd efter ett par timmar på läggdags på den tiden man förr kallade morgon.
Fram på förmiddagen bjöds det på gemensam storfrukost sedan bad i Vättern.
Vättern är ett effektivt bot mot ynklighet och leda.
Att avsluta ett träningspass på något annat sätt än Vättern finns inte för tillfället.
Fys blev det naturligtvis på kvällen.
16km löpning med medelfart 4.35.
Ner utmed Vättern i Huskvarna och sedan tillbaks upp genom äppelodlingarna i Gisebo innan det åter blev Vättern.
Idag blev det Vättern efter 70min Rullskidor inkl 2x15min stak intervall.
Nu ska jag iväg och handla till kvällens pokermiddag det ska bli en stor Grekisk sallad sedan blir det Mattssons gym.
Blir det Vättern efter gymet?
Ja tror det ;)