Holavedens blogg har flyttat

Gå till holaveden-blogg.se för er dagliga dos av oss. Glöm inte att uppdatera era bokmärken.

Debuten

Publicerat i: Allmänt

Idag sker den. Holavedens maratondebut. Oskar ska riva av några timmar i Kolmårdsterrängen och förhoppningvis samla ihop alla 42 kilometerar. Kommer han klara det? Hur kommer gångstilen se ut efter målgång? Alla som var med efter Eksjö stadslopp kommer ihåg den nu mer legendariska nedjoggen. Ett löpsteg jag aldrig kommer att glömma.

Önskar jag kunde vara med på plats och supporta men istället tar jag en sympatijogg ute på Öckerö och tänker på dig Oskar. Jag föreslår att ni gör detsamma. Springer ni en timme kan ni tänka på att Oskar förmodligen har minst ett par timmar kvar. I terräng.

In i kaklet nu Lund!

#1 - - Anonym:

Skickar alla mina lyckoönskningar!